Excuseee meeee? aaw

så som sagt. mitt bloggande suuuuger asså! föråt mig all älsklingar. ´när jag var i farsta idag så typ, såg jag värsta snygga killen asså. han gick med ett par andra killar och de var såååå himla söööta!! (aa) sen typ, kom jag på micke. men typ, sket i honom just då. jag var ju med linn. aa, och typ då såhära så sa jag det till henne. och hon typ ba aa!! och vi såhär gick fram till de liksom och jag skulle stöta på den ena. sen tittade jag bak på linn och hon typ bara nickade. och jag gjorde det. gissa vad som hände alla? när jag stötte på honom, så snubblade jag. och, och, de hade gått och jag snubblade över en gammal ful gubbes skor. aaaaaaaaa,,,,. jag typ, bara, oj. skit! killarna som stodi  ett hörn längre bort skrattade ihjäl sig. och typ, linn försökte hjälpa mig upp. och gubben typ bara, var försiktigt nästa gång. man bara mm tack så skit mkt. sen borstade jag av mig och jag såg ju liksom att jag hade massa smuts på tröjan. jag menar haaaalåå!?? hur ser man ut om man ramlar på ett smutsigt golv i farsta. aja, sen stack vi till H&M och typ, köpte lite linnen. och jag köpte cooolaste jeans shortsen asså. så sjukt snnyyyygga!

Jaja, nu ska jag läsa lite  bloggar. 

                                                                   Vad ska ni göra resten av sommarlovet?

Och kan någon söt hjälpa mig med ny snygg design? 



                                                        Eller vet hur man sätter upp alla som prenumenerar genom bloglovin?

Eller åtminstone hjälper mig hur man prenumenerar på andras? jag blir såååå tröööött!!!



Sthcek-POK


Kommentarer
Postat av: Natalie

du får först gå in på bloglovin.se och bli medlem.

Kolla in ; Designadinblogg.se det är lättare att kolla där :)

Jag är inte bra på att förklara :)

2009-07-27 @ 14:44:59
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag gör bara design till mig. Kan inte göra snyggt. Men det finns nog andra som gör design :)

2009-07-27 @ 14:54:21
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar: yesbox! men inte just nu... har massor att göra! Men jag kan kontakta dig när jag är klar med dom ;)

kram

2009-07-27 @ 15:03:32
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

svar: haha, Jag vet ;)(A)

nejmen, tack :D!

kram

2009-07-27 @ 15:07:34
URL: http://allysandra.blogg.se/
Postat av: Naomi

Ja vrf inte följa bloggen via bloglovin om du behöver hjälp med det så hjälper jag dig gärna , och en fråga bor du i örnsberg.. jag bara undra för att nästa år ska jag flytta till örnsberg , hägerstensvägen. det nya byggda huset vid örnsbergs station.<3

aja byebye

2009-07-31 @ 14:10:14
URL: http://hellonaomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0