Trååk :/ <33

Nu på sommarlovet är det enda jag gör att sommarjobba och shoppa, sola och bada. <3
Jag brukar sommarjobba i farsta eller på glasställen i stockholm. Ofta gör jag det med min älskling Linn. Micke kan även hänga på ibland med mig och väntar tills jag är färdig <3
Idag ska jag inte jobba. YEES <3 Jag drar nog med min nyta flashiga väska till Amanda och hoppas vi kan åka in till farsta och ta en fika. Annars ringer jag väl Micke och går hem till honom. <333 
    
                                                                           Vad ska ni göra sweets?
                                                                           
                                                                           Hur lägger man till någon via bloglovin föresten? 
                                                                            Hjälp mej! 
 
Shctek-POK  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0